כיצד להתמודד עם נזקי חול וחול רטוב

לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

שיטפונות הם חדשות רעות, במיוחד עבור הריצוף, ללא קשר אם הם נגרמים על ידי הוריקנים או צנרת דולפת או מנקז חסום. מה שמחריף את זה הוא שרוב רצפות מיוצרות מעץ. ובלי קשר לסוג העץ המשמש לייצורם, בין אם עץ קשה או שבבית, עץ ומים אינם מהווים שילוב ואין לאפשר להם להישאר יחד זמן רב מדי.
הרצפות סופגות את הלחות ויכולות להיהרס לצמיתות על ידי עיוות או שצבען עלול להיעלם. במקרים אחרים עובש מתחיל לצמוח עליהם וזה מצית קרב חדש לחלוטין. במקרים אחרים המים הנספגים גורמים למשטח לא אחיד משום שחלק מצידי הריצוף מתנפחים יותר מהצדדים האחרים. למרבה המזל, ליטוש מחדש לריצוף לאחר הייבוש עולה הרבה פחות מהחלפתו, ואלה חדשות טובות, מכיוון שכמעט כל מקרי ההצפה אינם צפויים. להלן כמה צעדים לנקוט כדי להחזיר את הרצפות לאופן שהיו בעבר:

שלב מס '1: התחל בהקדם האפשרי

לעובש לוקח 48 – 72 שעות כדי להתחיל לגדול לאחר שהרצפות והקירות שלך יגעו במים מבלי להתייבש. לכן, עלייך להתאפס על עצמך תוך 24 השעות הראשונות של השיטפון. ככל שהזמן בו המים והריצוף במגע הוא ארוך יותר, התוצאות יהיו גרועות יותר. אם תוכלו לייבש את הריצוף במהירות, תוכלו לשחזר את איכות העץ.

שלב מס' 2: תפנה את האזור מכל סכנה החשמלית ופריטים רטובים

ראשית הבטיחות, לכן וודא שכיבית את כל שירותי החשמל ושירותי הגז לפני שהגעת לזירה ההיא. כדי להבטיח בטיחות, הזמין אנשי מקצוע לטפל בהליכי הייבוש. אתה יכול לפנות לשלומי כהן אינסטלטור במצב כזה, הם יסייעו לך להעריך אם יש נזקי חשמל ואפילו להשלים את ייבוש הרצפות.
ייתכן וזה יישמע מובן מאליו, אבל יש להדגיש שזה לא פרודוקטיבי לנסות לייבש את הריצוף בזמן שהריהוט וחפצים אחרים שעל הרצפה רטובים. אם ברשותך היכולת להעבירם לחדר אחר, הזז אותם החוצה, או הניח חתיכת פלסטיק מעל הרצפות. בנוסף, אם אתה משתמש בשטיח או מרבד מעל לריצוף, למותר לציין שיש להסירם לחלוטין כדי שתוכל להעריך נכון את היקף הנזקים. בנוסף, אזורים אלה שכוסו מועדים לגדל עובש ולהסריח מהר יותר ממקומות אחרים שנחשפו.

שלב מס' 3: לשאוב את כל המים מהריצוף

בעזרת שואב אבק רטוב/יבש או כל ציוד יעיל דומה, שאב את כל המים העומדים מהרצפה. שני הצעדים הראשונים פשוטים מספיק כדי שתוכלו לעשותם בכוחות עצמכם, במיוחד אם אינכם מרגישים בנוח כשאנשים אחרים מטפלים בדברים שלכם, אך עליכם לדעת כיעדיך להשאיר את הסרת הלחות מהרצפה לאנשי המקצוע, כמו שלומי כהן אינסטלטור. הם יודעים את ההשפעה של השאיבה על העץ, ומהי דרך הפעולה המתאימה והטובה ביותר שיש לבצע על כל סוג חומר ריצוף. עם זאת, אם אתה סבור שמיותר לפנות אליהם, זכור להתאזר בסבלנות בהוצאת המים מהרצפות, תופתע לראות שהשואב ימשיך לשאוב מים למרות שהמשטח נראה יבש.

שלב מס' 4: חול מייבש

כדי לשכלל את אפקט הפחתת הלחות, אנשי מקצוע ממליצים להשתמש בחול מייבש בשל הקלות היחסית בשימוש בו כדי לייבש את הרצפה. הם עוזרים בוויסות ריכוז הלחות ברצפות לאחר הייבוש ומונעים ריחות לא נעימות מספיגת הלחות.
החדשות הטובות הן ששלומי כהן אינסטלטור ייעלו את שירותיהם באמצעות הציוד העדכני ביותר לטיפול בכל סיטואציה דומה ובמחירים נוחים מאוד עבור השירותים הייחודיים שלהם. צרו קשר עם שלומי כהן אינסטלטור 24 שעות בירושלים כבר עכשיו!

מאמרים נוספים

לקבלת הצעת מחיר
Call Now Button