חימומי מים סולאריים – מותרות או הכרחים?

לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

עם התנועה ההולכת וגוברת נגד השימוש בדלק מאובנים והעלייה הבלתי פוסקת של מחירי הדלק, המכשירים והציוד הסולאריים אשר הגיעו לקדמת הבמה של אביזרי הבית והתעשייה. אין דבר שמצהיר מהלך זה יותר מדודי שמש.

חימום המים שלכם בטכנולוגיה המופעלת באמצעות אנרגיית השמש היא אחת הדרכים הרבות לניצול הכוח החופשי, הבלתי מנוצל שלה המתבזבז מדי יום. זהו מקור הכוח הטבעי הנקי ביותר, ויש לו את הבונוס להיות ידידותי לסביבה. לפיכך, הוא גובש כדרך אידיאלית כשמדובר במערכות חימום מים. בואו נגלה אם הסיבות מספיקות כדי שדעותינו יתאמו עם קו מחשבה זה.

סוף לעלויות הגבוהות לחימום מים

אין זה סוד כי עלויות דוד המים גוזלות נתח ענק מהחשבון, וזו הסיבה שהתקנת דוד שמש תקצץ את חשבונות  שלך בסכום יוצא דופן. בעוד שלא ניתן להתעלם מעלויות ההתקנה של דוד שמש , בטווח הארוך, אתה צפוי ליהנות מחופש מחשבונות כבדים שרק התקנת דוד שמש יכולה להציע.

אכן, התקנות לקויות יכולות למשוך אתכם עוד יותר מהחסכונות הללו, וזו הסיבה שעליכם לסמוך על חברות שירות כמו שלומי כהן אינסטלטור שיטפלו בהתקנות אלה בצורה מושלמת. הרעיון הכללי של שימוש במים המונעים על ידי אנרגיה סולארית הוא שבלי קשר לסוג הדלק בו אתם משתמשים בכדי להניע את המכשירים האחרים שלכם, אתם מקבלים אספקה קבועה של מים מחוממים שאינה תלוייה במקורות הכוח, ולכן תוכלו להוריד את העמלות הכבדות הללו.

תחזוקה מועטה

אם דודי השמש שלכם מותקנים נכון, יתרון אחד עיקרי של דודי שמש הוא שהם זקוקים לתחזוקה מועטה מאוד, אם  בכלל. כמובן, למען הבטיחות עדיף שתנהל משא ומתן עם המתקין שלך לתיזמון זמן נוח לבדיקות תחזוקה שוטפות ונהלים שעשויים לכלול החלפת נוזלים לרדיאטור. עם זאת, למתקינים אמינים כמו שלומי כהן אינסטלטור במעלה אדומים ומחוז ירושלים, בדרך כלל דברים אלה מכוסים בחבילות שלהם, כמו כן גם תיעוד עקבי מרשים או די נטול פגם שניתן לסמוך עליו.

בכל מקרה, השימוש בחימומי מים סולאריים מבטיח לך יותר מ20 שנה של מערכות מים מחוממות בחינם, שאינן דורשות התרוצצות סביב התיקונים החודשיים כמו מקביליהם – דלק מאובנים.

ידידותי לסביבה

אפילו אלה שלא אכפת להם כרגע מפגיעה בסביבה, יודעים שעסקים נעשים או נופלים על סמך עמדותיהם לנושאים סביבתיים אלה. כל שימוש מועט בדלק מאובנים משחרר כמות שווה של גזי חממה לאוויר, ומהווה איום לעתיד האדמה שאנו חיים עליה. ולכן, חובתנו לשמור על הסביבה, אם לא למעננו, אז לפחות עבור הילדים שלנו.

זו בדיוק אחת הסיבות הגדולות מדוע אפשרויות חימום באמצעות כוח סולארי מושכות תשומת לב כה רבה. למעשה, כמה מבנים פוליטיים כמו ממשלת מלטה הציעו מענקים מפליאים על מנת לסבסד את עלויות דודי השמש. זה רק מראה כמה זה הפך לאופציה המועדפת מבין מערכות החימום למרות העלות היחסית שלה.

רכישת דוד שמש לא רק מנצלת את עודפי האנרגיה שהשמש משחררת בכל יום, אלא זה גם אומר שהשימוש שלנו לא מרעיל את האטמוספירה שלנו.

 

בסופו של דבר, שימוש במערכות חימום סולאריים הוא בחירה ותלוי בנסיבות הנכס במידה רבה. אך בשל יתרונותיה, לא יזיק לפנות לאנשי מקצוע כמו שלומי כהן אינסטלטור כדי לברר אם אתה כשיר לשדרוג. אם כן, אז ברכות עתידות להגיע בהמשך!

 

מאמרים נוספים

לקבלת הצעת מחיר
Call Now Button