מה אתה צריך לשקול לפני שאתה מתקין התקני קפילר

לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

התקני קפילר הינם חלקים הכרחיים במערכות האינסטלציה מאז שהציוויליזציה נעה נגד לעשות הכל בחורים לא מחופים. לפיכך מתקבל על הדעת כי שני הכללים המנחים שימוש בהתקני קפילר באינסטלציה נחשבים כיום לכללי אצבע נפוצים, ולא כטכניקות סודיות שידועות לאנשי מקצוע בלבד.

למען מי שאינו מודע, שני הכללים המנחים שימוש בהתקני קפילר הם; להלחמת ההתקנים (שיש לבצע לתוך המפרק), אורך הרתכים בדרך כלל שווה לקוטר הצינור, הכלל השני הוא שאין כניס למים לאורך כל הליך ההתקנה. דבר מעניין אחד הוא הדמיון בין סוג החומר שיש להשתמש בו לבין שירותי האינסטלציה הטובים ביותר, להלן השיקולים:

אמינות

 

אינסטלציה היא די מערכת קבע בבתים, הם לא צפויים לעבור תחזוקה רבה כמו חלקים אחרים בבית. אופן ההתקנה והאטימה של התקנים מצביע גם על כך שהעובדה שהם מוחזקים מכוסים וחשופים לאווירה תת קרקעית וכן צפויים לתפקד בצורה מושלמת בתנאים אלו.

משמעות הדבר היא שבחירת החומר חייבת להיות כזו שאתה בטוח בביצועיה במשך שנים ארוכות. דוגמה מושלמת לחומר טוב היא ההתקנים ועבודות האינסטלציה של העיר הרומאית פומפיי, שעמדה בפני התפרצות הר וסוביוס בשנת 76 לספירה. באופן דומה, עדיף לסמוך על שירותי אינסטלציה כמו שלומי כהן אינסטלטור, שספגו סופות כדי לרכוש ניסיון רב ערך בתחום האינסטלציה.

רבגוניות

 

התקנים  נדרשים למימוש מטרות שונות. הן יכולות למלא צורך של תפקוד כמחברים למעבר מים חמים וקרים, קווי מערכת גז, דרכי מיזוג אוויר או לתפקוד במערכת ממטרות מים. ובכן חשוב מאד, להבטיח שבחרתם את החומר הטוב ביותר לכל תפקוד או חומר שהתברך במספיק רבגוניות בכדי להתמודד עם כל התנאים והדרישות הקיצוניים לפי הצורך.

באותו אופן, שירותי האינסטלציה מתבססים על ריבוי היכולות של האינסטלטורים שלהם. אחרי הכל, אינך רוצה לשכור שלושה אינסטלטורים שונים כדי לתקן שלוש בעיות כשאחד בלבד יכול להציע לך מחיר זול יותר לכל העבודות. דוגמה לחברת שירותי אינסטלציה כה מגוונת הם שלומי כהן אינסטלטור, שמתהדרים ברשימה מדהימה של שירותים המוצעים כמו שירותי איתור דליפות, חידוש אינסטלציה, פתיחת סתימות במערכות הניקוז והצינורות, וכן מומחיות בהתקנת דודי שמש כשהם משתמשים בשיטות והציוד הטובים ביותר כמו שואב מים או סילוני מים

בטיחות

 

ברוב המקרים, התקני קפילר משמשים להעברת מים או אוויר, ולכן עליכם לוודא כי החומר הנבחר לא יגיב בצורה שלילית במגע עם מי השתייה שלכם וירעיל את המים בהם אתם משתמשים. כמו כן, כשמשמשים להעברת גז, עליך להיות בטוח ביכולתם של ההתקנים בשמירת והחזקת הגז פנימה, כמו כן  גם לשמור על כל ההשפעות החיצוניות מחוץ לתמונה, כלומר, למנוע ביזבוז או תוספות כתוצאה מפיזור.

האמת, אינסטלציה היא משימה רגישה ביותר וצריכה להתבצע רק על ידי שירותי אינסטלציה מקצועיים וטובים. שירות אינסטלציה טוב מציית להנחיות, בין אם סוכם רשמית ובין אם לא. הם יכבדו את ביתכם ויהיו חביבים. כמו כן, המקצועיות מחייבת הסרת כל סכנה אפשרית הקשורה לאינסטלציה.

בחירה מוכרת ונפוצה של חומר היא הנחושת מכיוון שהיא עומדת בכל אחת מהדרישות המוצהרות, ועוד כל כך הרבה נוספות . נחושת מיוצרת באופן טבעי, היא נראית טוב, היא אחידה ומוערכת מאוד על ידי אנשי מקצוע, וזה מעלה את הערך של כל נכס. ובדיוק כמו נחושת, כך גם,  שלומי כהן אינסטלטור עומדים בראש שירותי האינסטלציה המסופקים. אז הזמינו פגישה עכשיו!

מאמרים נוספים

לקבלת הצעת מחיר
Call Now Button