תפקיד הצנרת בתברואה

לקבלת הצעת מחיר

תוכן עניינים

צינורות, התקנים, מלכודות ואביזרי אינסטלציה, כמו שירותים וברזים, מסכמים את כל מה שאנו חושבים כשאנו שומעים את המילה אינסטלציה. עם זאת, ארגון הבריאות העולמי רואה את המושג באור אחר. כשמערכת האינסטלציה ירודה, תושבי הנכסים חושפים את עצמם לתנאים בלתי צפויים: ממי שתייה שלא טובים, למים חלודים שכבר לא מתאימים לשתייה ובנוסף גם לניקוז לא יעיל, ניתן להעמיד בסימן שאלה את התברואה של אותו נכס אם האינסטלציה לא נעשית כנדרש.

כמובן, שכשאנו משתמשים בחוש הריח שלנו הקישור בין תברואה לאינסטלציה נהיה מאד ברור. אנו יכולים להעריך טוב יותר את הסביבה שלנו כשמערכת האינסטלציה שלנו במיטבה ומטפלת בפסולת שלנו ובמים הטריים המסופקים לניקוי סביבותינו, גופינו וכלינו. לכן,  בעוד שאינסטלציה ותברואה מאויתות באותיות שונות, להלן כמה דרכים בהן אינסטלציה טובה תורמת ישירות לפיתוח תברואה חיובית.

מערכות סילוק פסולת יעילות

היפטרות מפסולת ושפכים מהווה את המכשול הראשון ביצירת סביבה נקייה בבית. זה לא אפשרי שהפסולת הזו לא תיווצר – כולם חייבים ללכת לשירותים מדי פעם, אחרי הכל – ולכן הפרדה מספקת ביניהם כדי לצמצם את ההשפעה שלהם בסופו של דבר על האנשים שגרים במקום כזה, היא חיוני לתברואה הכוללת של אותו בית.

עקב כך, התקנת מערכת לסילוק פסולת היא תהליך עדין משמעותית הדורש מגע של אנשי מקצוע המודעים ללא הרף לבריאותם ולבטיחותם של המתגוררים בבית כזה, בזמן שהם מתקינים את מערכות השפכים והניקוז.

באופן דומה, מערכות פסולת שכבר הותקנו יכולות לפתח לעיתים בעיות שתמיד יגרמו להצטברות מגעילה של פסולת. הצטברות זו היא הסביבה המתאימה ביותר להתרבות מחלות, בעוד שהם גם לא נעימים להריח ולראות. זו הסיבה ששרברב אמין ומקצועי צריך תמיד להיות בהישג יד כדי להתמודד עם מצבים כאלה. כמו כן, מערכת יעילה יותר היא לקבוע לוחות זמנים לתחזוקה מונעת, כאשר שירותים מקצועיים כמו  שלומי כהן אינסטלטור יכולים להקדים את התרופה למכה ולהרחיק את כל הכישלונות הממשמשים ובאים.

מערכות מים

גם בימינו אנו יכולים לשרוד את חיים ללא חשמל ואפילו ללא אינטרנט, אך לחיות ללא מים זה בלתי אפשרי. באותה מידה, מי שתייה מהווים אולי את הסכנה הברורה ביותר בכל הקשור לאינסטלציה. החל מתגובת החומרים המשמשים לייצור הצינורות, התקנים ואביזרים, ועד לרשלנות בעת התקנת חומרי האינסטלציה הללו שמשאירים את התושבים פגיעים למחלות הנישאות במים.

לפיכך, מערכות המים המספקות מי שתייה לבתים אלה חייבות להיות מותקנות לפי שיטות העבודה הטובות והאיכותיות ביותר. עבור רוב האינסטלטורים בצד הדרך, זהו שיקול מגוחך ומיותר, וזו בדיוק הסיבה שבגללה הצנרת שלכם צריכה להיעשות על ידי אנשים או חברות אשר מספקים שירותי אינסטלציה מתוך ידיעה מלאה כי בריאותכם, ותוחלת חייכם, תלויים ברמת הזהירות שהם יבחרו לנקוט.

באופן דומה, אפילו החומרים הטובים ביותר יתדרדרו עם הזמן, לכן פיתוח תרבות תחזוקה תספק לתושבים יתרון נגד מים מזוהמים. תזמון תחזוקה שוטפת וגילוי דליפות עם חברות אינסטלציה בעלות ציוד טוב ואיכותי יעזרו לרסן את כל הבעיות שעלולות להופיע במערכות מים פגומות.

מערכות מים שלא לשתייה

באותו אופן, שאיננו יכולים להסתדר בלי לשתות מים, החיים היו נוראים גם אם לא היינו צריכים לשתות מים. אנו שוטפים בגדים וצלחות במים, השימוש באמבטיה גם הוא באמצעות מים, אנחנו מבשלים עם מים ואפילו מולידים עם מים.

אינסטלציה מאפשרת לעשות את כל זה וכל כך הרבה יותר, ביעילות ובתוספת היתרון של הפרטיות. בעולם בו בריאות היא עושר, עליכם להפוך את האינסטלציה שלכם לשווה זהב. צרו קשר עוד היום עם  שלומי כהן אינסטלטור במודיעין ואזור ירושלים!

 

מאמרים נוספים

לקבלת הצעת מחיר
Call Now Button